خدمات پس از فروش

زنجیره خدمات پس از فروش شرکت تدا نماینده محصولات کمپانی JMS ژاپن در ایران با نزدیک به 30 سال سابقه افتخار خدمات رسانی مستمر به بیش از 80درصد مرکز درمانی در سراسر ایران را دارد. دستگاه‌های تحت پوشش خدمات این شرکت عبارتند از : پمپ های اینفیوژن و دستگاه های همودیالیز برند JMS 

  • itemاستاندارد بودن و يکنواختي ساختار نمايندگي‌ها و قابليت ارائه خدمات مناسب به مشتريان
  • itemنظارت عاليه بر عملکرد نمايندگي‌ها دراستانها و کنترل دائم وضعيت خدمات ‌رساني و رضايت مشتريان
  • itemآموزش و پشتيباني فني كليه حوزه هاي نمايندگي
  • itemتوجه به ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحی و تدوین راهکارهای مناسب در رابطه با مدیریت خدمات پس از فروش
  • itemانجام مشاوره و راهنمایی ازراه دور( از طریق ارتباط تلفنی واینترنت ) جهت کاهش زمان خواب دستگاه ها
  • itemیکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به منظورتداوم كاركرد دستگاه برای اطمينان خاطرهرچه بیشترمشتريان
  • item گستردگي و توزيع مناسب ارائه خدمات ، متناسب با توزيع فروش در کل کشور
  • itemسرعت درارائه خدمات به مشتریان وانجام تعمیرات طبق دقیق ترین اصول علمی و فنی
  • itemارائه خدمات نصب و راه اندازي و گارانتي تجهيزات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز
  • itemاستفاده از تجهيزات تعمیراتی مدرن ومورد تایید کمپانی به منظور تعمیرات و کالیبراسیون هرچه دقیق تر
  • itemگردهمایی های دوره ای به منظور یکسان سازی و ارایه خدمات مطلوب تر در راستای ارتقاء سطح رضایت مندی مشتریان
  • itemبازدید های دوره ای از دستگاههای موجود در مراکز به صورت رایگان در سراسر کشور
  • itemانعطاف ‌پذيري شبکه در خصوص تغيير ساختار خدمات، متناسب با آخرين تغييرات در تکنولوژي دستگاه ها
  • itemکنترل و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان توسط واحد ارتباط با مشتریان (CRM)
  • item ارتقاء سطح علمی و فنی کارشناسان به منظور حضور پرسنل كارآزموده و آموزش ديده در مراکز
TEDA - Services
SVGیک سال گارانتـی، 1۰ سال خدمات پـس از فروش

خدمات پس از فروش این شركت با بهره گيري از كادر فني متخصص و مجرب در سراسر کشور و با بهره مندی از دانش روز و ابزارآلات و تجهيزات پيشرفته، آمادگي لازم جهت ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین کیفیبت در حداقل زمان ممكن دراقصي نقاط ايران را دارد.

SVGکال سنتر کارشناسان

درCall Center ارائه خدمات پشتیبانی فنی و مهندسی به صورت 12 ساعته از 8 صبح تا 8 شب کلید خورده است، کارشناسان On Call واحد فنی با تسلط بر روی خدمات فنی آماده رفع مشکلات بوده و با راهنمایی تلفنی سعی بر حل موضوعات فنی در کمترین زمان و کمترین هزینه دارند. لازم به ذکر است در صورتی که مشکل حل نشود در اسرع وقع کارشناسان ما در محل حضور می یابند و مشکلات را برطرف می نمایند. همچنین برای ارئه بهتر خدمات در مراکز استانها نمایندگان فعال شرکت تدا آماده خدمت رسانی می باشند.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به تدارکات درمان التیام می باشد.
وبسایتی از سیاره لُ