خانه / خدمات و پشتیبانی / ويژگي های شبکه خدمات پس از فروش

ويژگي های شبکه خدمات پس از فروش

ويژگي های شبکه خدمات پس از فروش 

• گستردگي و توزيع مناسب ارائه خدمات ، متناسب با توزيع فروش در کل کشور
• سرعت درارائه خدمات به مشتریان وانجام تعمیرات طبق دقیق ترین اصول علمی و فنی
• ارايه خدمات نصب و راه اندازي و گارانتي تجهيزات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز
• استاندارد بودن و يکنواختي ساختار نمايندگي‌ها و قابليت ارائه خدمات مناسب به مشتريان
• نظارت عاليه بر عملکرد نمايندگي‌ها دراستانها و کنترل دائم وضعيت خدمات ‌رساني و رضايت مشتريان
• آموزش و پشتيباني فني كليه حوزه هاي نمايندگي
• استفاده از تجهيزات تعمیراتی مدرن ومورد تایید کمپانی به منظور تعمیرات و کالیبراسیون هرچه دقیق تر
• گردهمایی های دوره ای به منظور یکسان سازی و ارایه خدمات مطلوب تر در راستای ارتقاء سطح رضایت مندی مشتریان
• بازدید های دوره ای از دستگاههای موجود در مراکز به صورت رایگان در سراسر کشور
• توجه به ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحی و تدوین راهکارهای مناسب در رابطه با مدیریت خدمات پس از فروش
• انجام مشاوره و راهنمایی ازراه دور( از طریق ارتباط تلفنی واینترنت ) جهت کاهش زمان خواب دستگاه ها
• یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به منظورتداوم كاركرد دستگاه برای اطمينان خاطرهرچه بیشترمشتريان
• انعطاف ‌پذيري شبکه در خصوص تغيير ساختار خدمات، متناسب با آخرين تغييرات در تکنولوژي دستگاه ها
• کنترل و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان توسط واحد ارتباط با مشتریان   (CRM)
• ارتقاء سطح علمی و فنی کارشناسان به منظور حضور پرسنل كارآزموده و آموزش ديده در مراکز

یک سال گارانتـی ۱۰ سال خدمات پـس از فروش

خدمات پس از فروش این شركت با بهره گيري از كادر فني متخصص و مجرب در سراسر کشور و با بهره مندی از دانش روز و ابزارآلات و تجهيزات پيشرفته، آمادگي لازم جهت ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین کیفیبت در حداقل زمان ممكن دراقصي نقاط ايران را دارد.